Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2022, 18:02 door Anoniem

Door Reinder: Voor mijn gevoel is dit juist de omgekeerde wereld. Een wettelijk vastgelegd recht op "digitale zorg", waarmee naar ik even aanneem bedoeld wordt dat je met zorgverleners digitaal kan communiceren, afspraken kan maken, je dossier kan inzien e.d. via een of andere portal van de zorgverlener? Dat is niet in de eerste plaats waar het om gaat. Dat kan er misschien bij komen en dat kan belangrijk worden om het systeem te laten blijven functioneren, maar wat hier in de eerste plaats bedoeld wordt is dat als je je niet zo lekker voelt en dat met een arts wilt bespreken, je dat in de eerste plaats kunt doen via een digitale weg, bijvoorbeeld een chat, een videogesprek, etc. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat dit veel efficienter is aan de kant van de zorgverlener, en dat die dan ook niet vlakbij hoeft te zitten. Een voor degene waar je dan mee praat toegankelijk dossier is dan handig zodat niet alles weer gevraagd hoeft te worden, maar essentieel is dat niet want digitale zorg zou ook verleend ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha