Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2004, 10:55 door Anoniem

Door Anoniem Zoals ik al zei, sorry. Ik bedoel het niet aggressief. Het was meer agressie jegens de makers van die apparatuur. En voor PoD is er al geruime tijd een softwarematige oplossing, nl: reboot, opnieuw aanmelden of simpel de internet stekker er ff uithalen. Trouwen ik ben niet zeker of een hardware matige firewall wel efficient genoeg is tegen PoD, omdat pings nu eenmaal ook door een hardwarematige firewall in de gaten worden gehouden. Het zal wel op de een of andere manier gereset worden. (zelfde als reboot!) Het moet wel heel erg gaan met PoD voor een hardware firewall omzeep wordt geholpen. Enige wat er dan gebeurd is dat er een storing in je i'net optreed, valt uit, je drukt of op reset of trekt voor 2 sec de stekker uit de router en hoppa je werkt weer. In de betere routers met firewall kan je dit soort aanvallen in stilte zetten. De router ziet ze wel maar doet er niets mee anders mee dan registreren in log en loopt op PoD dus ook niet vast.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha