Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2022, 19:32 door Anoniem

Door Anoniem: Ik kan me voorstellen dat bij phishing of oplichtingswebsites haast geboden is. Maar voor reguliere gebruikers is een termijn van 3 dagen wel erg kort. Sommige mensen lezen hun email niet eens elke 3 dagen. Reguliere gebruikers zullen over het algemeen geen webwinkel hebben, en ondervinden hier dan geen hinder van. Uitgelicht van de SIDN pagina waar in het nieuwsbericht naar wordt gelinkt:Wanneer doen we dit? Ons vermoeden dat het gaat om een frauduleuze site moet onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld als we vermoeden dat er sprake is van een nepwebwinkel. Daarbij komt dat we de korte termijn van 3 werkdagen voor het aantonen dat de registratiegegevens correct zijn, vooral toepassen als het om een zakelijke registratie gaat. Dit leiden we bijvoorbeeld af aan het aanbieden van producten op de website, of omdat aan de naam van de domeinnaamhouder zelf te zien is dat het om een zakelijke registratie gaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha