Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2022, 15:51 door Anoniem

Door Anoniem: Ja eens, daar irriteer ik me ook aan, al irriteer ik me meer aan de mensen die bij de kassa eerst nog een portemonnee moeten zoeken in hun tas en dan contant gaan betalen. vervolgens een minuut bezig zijn om een passend muntje te zoeken zodat ze gepast kunnen betalen. nah niet om het een of ander maar ik stond gisteren in de rij te wachteen op ieman die digitaal zegeltjes spaarde. digitaal ook 4 spaarboekjes in leverde, het restant met een horloge dokte. Ik moet 5,99 + zegels betalen, 6,10, betaalde met 11,10, 5 terug, zegeltjes klaar. ik had niet de indruk dat ik de boel erg vertraagde. Mijn ergernis is vooral die mensen pas _beginnen_ met hun betaalboel uit te zoeken als er betaald moet worden. Terwijl de boodschappen op de band staan, of de cassiere aanslaat kun je al die telefoon unlocken en de bankpas klaar zetten, of zorgen dat je dat geld bij de hand hebt . En niet dan pas onderin de tas begint te graaien naar die muntjes. Net zo goed die dromers (of telefoonkloters) in een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha