Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2022, 23:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Gelukkig bestaat het Kifid en die kun je hier objectief naar laten kijken. Die zullen uiteraard dit plan linea recta afschieten en breeduit aan de media laten weten dat dit nooit gaat gebeuren. Toch!? Kifid, objectief? Huh? Het Kifid is door en voor banken en van enige objectiviteit is geen sprake. Is dat wel een eerlijk voorstelling van zaken? Want als je alles bekijkt wat het Kifid deed in 1 jaar dan lees je dit: Kifid heeft in 2020 in totaal 3.223 klachten van consumenten gericht tegen hun financiële dienstverlener inhoudelijk behandeld. Bijna de helft, 1.481 klachten, is opgelost met inzet van bemiddeling of schikking. In 1.175 klachten is een uitspraak gedaan. In bijna 200 klachtzaken is de consument deels of geheel in het gelijk gesteld; in bijna 900 klachtzaken was de klacht van de consument ongegrond. Dus het grote-boze-wolf verhaal dat het Kifid alleen maar aan de zijde van de banken staat, is dus regelrechte onzin.Als het Kifid 100 % aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha