Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2022, 14:24 door Anoniem

Door Anoniem: Door Bitje-scheef: Soms doen rekeninghouders wel erg domme dingen. Maar die transactie had gewoon teruggedraaid kunnen worden. Als de man inderdaad contact opnam de bank terwijl het nog bezig was. Als dat zo is had hij ook gewoon de internet verbinding kunnen uitzetten en was het ook gestopt. Sorry maar het begint al bij "Een Rabobank klant wordt gebeld door een ING medewerker..." en die "ING medewerker" laat hem vervolgens Anydesk installeren, en mbv die man zijn Rabobank credentials geld overboeken. Hoeveel dingen moet je fout doen om zelf op de blaren te gaan zitten? En dat wel zaniken dat de bank de trasnactie niet egstopt of teruggedraaid heeft. Zo ken ik er nog wel een paar. En laten we wel wezen: "Een Rabobank klant wordt gebeld door een ING medewerker..." klinkt letterlijk alsof iemand een grap wil gaan vertellen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha