Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-12-2022, 19:33 door Anoniem

Door Anoniem: De mindset van ouderen moet veranderen. Niet altijd beleefd, goed van vertrouwen, meegaand en timide gedrag tonen. Ouderen moeten assertiviteits trainingen krijgen. Zij die nog in staat zijn om op de pc in te loggen bij hun bank kunnen ook leren de verbinding te verbreken wanneer iemand hen belt met een lulverhaal over een aanslag op hun spaargeld. Het probleem met die benadering is dat je de verantwoordelijkheid legt bij eindeloos veel individuen, terwijl de banken geautomatiseerde systemen hebben waarin dingen in een klap voor iedereen geregeld kunnen worden. Dat is de beste plek om dingen te verbeteren en dus is het de verantwoordelijkheid van de banken, die die systemen beheren, om die verbeteringen aan te brengen. Een heel simpele verbetering kan zijn om overboekingen naar door die klant niet eerder gebruikte rekeningen een dag te vertragen. Dat geeft een rekeninghouder tijd om bij haar of zijn positieven te komen na een gesprek met een oplichter en om de bank te bellen om te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha