Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-01-2023, 18:42 door Anoniem

Door Anoniem: Probeer het ook maar eens voor je waterstand: die rekenen gerust bij een grote lekkage de helft daarvan in het nieuwe jaar. Onmogelijk om door te geven wat je standen zijn als er geen afrekenmoment is. Als je een domme meter hebt is wordt er altijd al geschat. Dat verandert dus niet. Schatten gaat bij gas/wijkverwarming op basis van graaddagen, en dat moet een goede weerspiegeling zijn van het werkelijk verbruik Ik snap vooral niet waarom dat afrekenmoment niet op de dag is dat tarieven worden aangepast. De infra van Vattenfall is duidelijk niet berekend op dergelijke pieken. Als dat is opgelost kunnen er theoretisch er één of hooguit twee tariefswijzigingen per jaar zijn op vooraf vastgestelde momenten. Sommig cowboys veranderen tarieven maandelijks en soms nog vaker. Dan krijgt de leverancier ook inzicht in data die je persoonlijke levensstijl reflecteren. Bijvoorbeeld je gaat in de wintermaanden op vakantie. De AP norm was maximaal 6 keer standen per jaar en dat is eigenlijk nog te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha