Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-01-2023, 10:20 door Anoniem

Overheid en banken kunnen niet alles voor ons oplossen. We hebben zelf ook verantwoordelijkheid. We moeten weerbaar worden. Bij deze vorm van oplichting moet dat lukken. De bank waarschuwt ons regelmatig voor deze praktijken en vertelt ons wat we wel en niet moeten doen. Inderdaad, we moeten weerbaar worden door te weigeren door de banken gedwongen te worden zowel een computer als een mobiele telefoon te hebben om te kunnen internet-bankieren. Waarbij de banken wel een speciale app(licatie) voor bepaalde besturingssystemen op mobiele telefoons uit te brengen maar niet voor computers. Ook zou de bank duidelijk op de website moeten waarschuwen dat bankieren via internet een behoorlijk risico vormt omdat het zo gemakkelijk is om geld over te maken en fouten danwel verkeerde overboekingen niet te herstellen zijn: iets wat natuurlijk heel vreemd is aangezien het banknummer van de fraudeur waar het geld op is gestort bekend is. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om dat geld terug te storten? Zo werkt het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha