Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-01-2023, 21:19 door Anoniem

Toch interessant dat Reaal eerst blijkt te hebben gelogen dat authenticatie alleen mogelijk was via de website met meekijken van Google. En dan AMP er op zetten als de klant te lastig blijft. We mogen hier uit leren dat moeilijk doen loont. Wat ik vaker doe is gewoon terug liegen en de computer de schuld geven. Zo van: "ja sorry, de website doet het steeds niet op mijn apparaat" (even in het midden latend wiens schuld dat is). Dan kost het ze te veel werk om dat incident te analyseren en op te lossen. Met een beetje geluk tref je een menselijke medewerk(st)er die nog klantgericht is ook, en een passende oplossing verzint. Want er is altijd een alternatief, immers was voor het jaar 1995 ook alles al mogelijk. Bijvoorbeeld authenticatie door mensen. Of een (kopie) paspoort opsturen per post met briefgeheim. Tuurlijk kan er dan iets fout gaan, maar de impact is dan stukken minder dan wanneer je gegevens meteen internationaal lekken. En zeikerds over wat de kosten daarvan wel zijn, hebben niet begrepen dat er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha