Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-01-2023, 14:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Vroeger had je bij protonmail twee opties die je kon aanvinken - delivery receipt - read notification Sinds kort is de eerste optie "delivery receipt" verdwenen (of misschien alleen bij mijn account?). Het probleem is nu dat ik niet meer zeker weet of mijn berichten zijn afgeleverd op het andere netwerk, en na bellen blijkt het dus ook dat er niets is ontvangen. Van die verdwenen berichten heb ik dus ook geen mail delivery error gehad. Het verwijderen van deze optie vindt ik eigenlijk wel vreemd, je wilt immers wel iets van een feedback hebben. Wat natuurlijk ook kan is dat door de schaalvergroting en te simpel cloud design daar gewoon emails verdwijnen (net als bij gmail overigens)Ontvangende kant kan dit gewoon volledig negeren. Je opties zijn dus eigenlijk volledig onbetrouwbaar om te gebruiken. Incorrect. Dit bericht wordt gegenereerd door de versturende server. Dus dit bericht geeft gewoon aan dat het 'jouw' netwerk correct heeft verlaten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha