Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-01-2023, 18:24 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Hmmm. 31-12-2022: Doorgeven standan aan Vattenfalll ivm prijsplafond (in een paar minuten zonder moeite door gegeven) 05-01-2023: Doorgeven standen aan Vattenfall ivm jaarrekening (de standen van 5 dagen eerder waren niet bruikbaar? Of heeft iemand vergeten de processen aan te passen?) 06-01-2023: Doorgeven standen aan Liander ivm 3-jaarlijkse controle meterstanden (want ze vetrouwen de commerciele energiebedrijven niet? Of paranoia van de pverheid?) Misschien moeten de verschillende processen iets beter op elkaar afgestemd worden. Dat had namelijk ook allemaal in 1 keer opgevraagd kunnen worden. Dit komt over als burgertje pesten omdat je geen slimme meter hebt. Ik heb ook (bewust) geen slimme meter en de praktijk zoals jij die uiteenzet was tot vóór de slimme meter de gebruikelijke gang van zaken. Dat er binnen vijf dagen om de meterstanden wordt gevraagd is puur op basis van hoe de administratie (terecht) is ingericht: meterstanden opvragen voor het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha