Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2023, 08:58 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik bel de bank zelf wel als ik hulp nodig heb om te bankieren, als ze mij bellen om mij te helpen met bankieren, smijt ik gelijk de haak erop. En je tikt dan bij Google de naam van de bank in en kiest het bovenste resultaat... (niet dat ik verwacht dat jij dat doet) Toch fijn, klant van de Rabobank zijn. Die doen niet aan service. Heb een klein probleempje, via chat word je niet begrepen, klachtenformulier (contactformulier heeft de Rabobank niet meer, zoveelste bedrijf die denkt dat dat heel klantvriendelijk is) helpt ook niet en de telefoon pakken zij niet op.Tijd voor een andere bank! Er zijn er genoeg. Neen, er zijn er niet genoeg. Buiten het oligopolie waar klantonvriendelijkheid en het uitfaseren van privacy het programma is, zijn er alleen niche-spelers die niet alle diensten bieden. Voor bijna iedereen is het ondoenlijk om bankdiensten bij elkaar te sprokkelen bij diverse banken waarvan velen bovendien een vast maand- of kwartaalbedrag eisen nog voordat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha