Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2023, 17:43 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Probeer het ook maar eens voor je waterstand: die rekenen gerust bij een grote lekkage de helft daarvan in het nieuwe jaar. Onmogelijk om door te geven wat je standen zijn als er geen afrekenmoment is. Ik snap vooral niet waarom dat afrekenmoment niet op de dag is dat tarieven worden aangepast. Ik zou zeggen, neem contact op met je water- of energiebedrijf, en geef aan dat je eens in de keuken wilt kijken omdat je vragen hebt. Als je het vriendelijk genoeg vraagt willen ze je best wel een rondleiding geven en je vragen beantwoorden. En laat ons na afloop dan ook weten wat het antwoord op je vraag is. :-) Nou, dat hoeft niet, want daar ben ik al geweest :). Dat je IT niet is ingericht op iets hoeft niet in het nadeel van je klant te werken mijn inziens. Het is 2023, niet 1980 waar 1x per jaar maar iets mogelijk is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha