Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2023, 17:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "Een andere genoemde oplossing is de overstap naar een nieuwe router." En dan natuurlijk liefst een van een fabrikant die niet stopt met software updates als de apparaten end-of-life zijn...Waarom moet een fabrikant updates leveren voor software die end of life /uit support is ? Of iets End-of-Life is, is niet zo boeiend. Het gaat erom wanneer het laatste producten verkocht is door de fabrikant of geautoriseerde dealer. Voor een VPN router mag je na aanschaf toch 3 tot 5 jaar support verwachten als het gaat om het herstel van productiefouten (wat een beveiligingslek feitelijk is). Ik heb me niet in de life cycles van de in dit artikel genoemde producten verdiept en weet dus niet of dit op deze producten van toepassing is, maar in zijn algemeenheid: Als een fabrikant dit soort producten verkoopt en na zes maanden zegt: 'sorry, end of life', dan moet het mogelijk zijn om zo'n fabrikant aan te spreken op zijn zorgplicht. Overigens gaat wet- en regelgeving wel steeds meer deze kant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha