Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2023, 15:20 door Anoniem

Door Anoniem: Waar is de ongelijke behandeling ? Voor acties die meer geld en tijd kosten wordt meer geld berekend. Juist en dáár zit de ongelijke behandeling. Want, zoals ik al stelde, zou het digitaal of analoog bankieren geen verschil moeten maken bij het in rekening brengen van de kosten bij de ene of de andere groep omdat iedereen gebruik moet maken van een bank. Dit is dus een basisbehoefte van elke burger omdat het door de staat verplicht is en niet een of andere luxe liefhebberij, waar mensen ook best zonder zouden kunnen leven. Een betaalrekening is niet te vergelijken met een of ander consumptieartikel en ook niet met willekeurig welke dienstverlening. Daarom mag er geen verschil gemaakt worden tussen analoog en internetbankieren qua kosten die daarvoor berekend worden. Sterker nog: zelfs al zou analoog bankieren voor de bank 10 x zoveel kosten dan internetbankieren, dan nog zou ze dat niet mogen verrekenen in de factuur die ze naar de analoog bankierenden stuurt en moeten deze kosten, die de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha