Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2023, 14:16 door Anoniem

Door Anoniem: "De kosten van gemaakte reizen worden per dag bij elkaar opgeteld" Laat mij raden; dat je nu, net zoals met de ov-chipkaart, het maximale dagtarief bij de NS wederom kunt overschrijden. Onderweg twee keer het station eventjes verlaten en je bent er zo overheen. De ov-chipkaart heeft nog nooit één dag goed gefunctioneerd, althans niet op een klantvriendelijke wijze, bij de NS. Dan nu toch weer in iets nieuws stappen, dat ook nu weer door Translink gefaciliteerd wordt. Leren van fouten uit het verleden is blijkbaar niet de bedoeling... De OV kaart werkt voor de meeste mensen zoals je het verwacht in zelf hebt ingericht. En ja, je kunt altijd een 'use case' bedenken die niet optimaal is, maar dat het nooit gewerkt heeft is gewoon een belachlijke conclusie, die meer zegt over de schrijver dan over het product. Als je dan commentaar wilt geven, doe het op het gebied van security en/of privacy. klantvriendelijkheid is een kwestie van smaak

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha