Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2023, 09:41 door Anoniem

Door Anoniem: Door majortom: Door Anoniem: Ik kan mijn contactloos betalen niet eens meer uitschakelen, ze zeggen dat ze digitaal zakkenrollen gewoon vergoeden, alleen kan ik niet zien waar mijn digitaal geld heengaat. Dat hangt van je bank af. Bij sommigen kun je dat nog wel uitzetten of een aparte pas zonder contactloos betaalmogelijkheid aan te vragen. Bij ING hebben ze de mogelijkheid om het in of uit te schakelen weg gehaald uit de internet bankieren omgeving, en blijven de passen nu in de laatste toestand staan. Ik had het ooit uitgezet en het staat nu nog steeds uit, ik kan het echter niet meer aan zetten. Ben benieuwd of dat op een nieuwe pas ook nog uit staat. Bij mijn vorige ing-pas had ik contactloos-betalen uit laten zetten. Bij mijn nieuwe pas geconstateert dat die 'service' weer aan stond. Gebeld met ing, maar kreeg te horen dat 'zij' dat niet konden, mss als ik langs één van hun (nog niet wegbezuinigde) kantoren kon gaan om het op die manier te proberen. Bij binnenkomst werd er gevraagd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha