Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2023, 14:00 door Anoniem

Door Anoniem: Op de vraag of er dan ook niet moeilijk zal worden gedaan in geval van verlies/diefstal, antwoordde hij bevestigend betreffende het terugbetalen van evt. contactloze betalingen. Het kriebelde en heb geen vertrouwen in de makkelijke bevestiging van de ontvangst-meneer, voelde meer aan dat ie me zo snel mogelijk uit zijn filiaal wilde hebben. Een dief kan maximaal €100 contactloos opnemen voordat er een pincode ingevoerd moet worden. Dat is een beperkt risico dat banken inderdaad voor hun rekening nemen. Ik neem althans aan dat de Consumentenbond dat niet zou beweren als banken zich daar niet aan zouden houden: https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/bankpas-kwijt-gestolen Ik hoop dat je er ook bij stilstaat dat je dankzij contactloos betalen aanzienlijk minder vaak je pincode moet intikken dan je anders zou doen, en dat verkleint het risico dat iemand weet af te kijken wat je intikt en vervolgens je pinpas rolt aanzienlijk. Nadat ik me destijds had verdiept in hoe het eigenlijk werkt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha