Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2023, 18:05 door Anoniem

Als het toch over "fraude" gaat, het stikt van de SEO bedrijven die je met slimme botnets op "nummer 1" kunnen zetten. Voor een habbekrats. Daarnaast schort het flink aan de mentaliteit van banken. Ik moet tot aan de achterkant van mijn paspoort laten zien. Maar aan hùn identiteit controleren door mij doen ze veel minder. Zeg maar niks. Want als er door mijn fout wat gepikt wordt dan gaat het nog altijd van mijn rekening af. Niet de hunne. Ik heb nog nooit een bankmedewerker meegemaakt die eerst een kopietje van zijn pas, of anders van de hoogste baas, aan mij gaf alvorens de mijne te vragen. Zou je dat vragen dan zou men hoogst beledigd zijn. Terwijl dat eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. Meer nog zelfs, want wie zit er op mijn poen dan? En ik moet maar hopen of ik het daarna nog mag gebruiken van ze. Als ik mijn tante 500 euro overmaak voor haar verjaardag kunnen ze al gaan bellen dat die dat wel moet opgeven. En waar het dan voor was. Terwijl als ik het zelf uitgegeven had ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha