Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-02-2023, 14:29 door Anoniem

Door Anoniem: Ik kan me meerdere azijn zeikers op dit forum herinneren die veel kritiek hebben op de banken wanneer een klant in een whatsapp scam trapt. Ik wil hun reacties wel eens zien. Ik zou een van die mensen kunnen zijn, want ik heb meer dan eens geargumenteerd dat banken iets zouden moeten veranderen om te helpen voorkomen dat mensen grote bedragen aan oplichters overmaken. De reden om daarvoor de verantwoordelijkheid bij banken te leggen is van praktische aard: banken zijn professionele partijen die veel kunnen verbeteren met een vrij simpele aanpassing die volautomatisch voor iedereen actief is. Dat levert veel meer op dan wanneer je al die mensen het individueel op te laten vangen. We weten al dat dat laatste niet goed werkt. En banken zijn in beweging gekomen of aan het komen met het soort maatregelen waar ik aan dacht: lagere daglimieten en een vertraging van 4 uur als je die verhoogt. De banken nemen dus wel degelijk maatregelen om scams te voorkomen doch niet altijd helemaal correct Weet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha