Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2023, 15:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Moeilijk moeilijk moeilijk allemaal. Als je een mogelijk verdachte transactie ziet dan kun je die toch even in de wacht zetten, de klant gelijk informeren Hoe? Telefonisch? Want dan wordt die andere manier van oplichting opeens weer veel makkelijker en geloofwaardiger. Laten we het de criminelen nou niet makkelijker maken. Zat mogelijkheden. Eventjes bellen met de klant en vragen terug te bellen met een nummer dat de klant al heeft. Een email melding, en verzoeken via een bij klant bekende contactmogelijkheid even terug contact op te nemen. Een notificatie in een app. Een rood sterretje of zo bij online overzichten. Als je iemand beloofd hebt om te betalen, en het is er nog niet, dus die ander meldt dan dat ie nog niks ontvangen heeft, dat is ook een reden om even in te loggen of zelf contact op te nemen. Banken zouden misschien ook eens mogen bedenken om een goede encrypted peer to peer videochat aan te bieden. Als extra communicatiekanaal. Daarin kun je je dan ook nog even ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha