Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2023, 20:20 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Door Anoniem: Het gaat niet meer om het afschermen van het BSN maar om de bewerkte foto. Het begon met: De klant besloot het online identificatieproces te doorlopen en bracht op de voor- en achterkant van haar identiteitsdocument plakband aan met daarop de tekst ‘ABN AMRO’ en plakte het Burgerservicenummer (BSN) af. Daarop werd het afgekeurd, vervolgens: De klant leverde vervolgens opnieuw een foto van een bewerkt identiteitsdocument aan en wederom besloot ABN Amro de foto niet goed te keuren. De motivering van de bank is dat ze de foto niet kunnen valideren op echtheid, wat onzin is aangezien dat NOOIT mogelijk is met een kopie van een ID bewijs. Maar goed, ze zijn met 7 man, 5 medewerkers en 2 advocaten, even naar het Kifid gestapt en de consument was er niet bij aanwezig. Ze dronken gezellig een bakje koffie met appeltaart en keerden tevreden huiswaards. En, naar eigen zeggen 5 miljoen bespaard om een automatisch implementatie te laten maken om documenten "bewerkt" op te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha