Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2023, 13:32 door Anoniem

Door Anoniem: Nederlanders maken steeds vaker online een afspraak met de huisarts of medisch specialist. Dat wordt ook veel gepushed door de praktijken en ziekenhuizen. Ik hoop dat je begrijpt dat je alleen voor jezelf (en je eigen parochie) praat... Mijn huisartspraktijk heeft ooit ook zo'n systeem opgezet, ik vond dat ideaal want je kreeg dan zelf te kalender te zien met de dagen en uren waarop er nog ruimte was, en je kon klikken op een datum en tijd die JOU goed uitkwam. Echter een half jaartje later was dit ineens weer dicht gezet en kon je nog wel zien waar er ruimte was maar niet meer zelf een afspraak erin plempen, daar moest je dan voor bellen of mailen. Ik vond dat jammer. Ik kijk liever zelf rustig en neem een beslissing dan dat ik aan de telefoon zit met een assistente en moet proberen een geschikte tijd te vinden waarop het kan. Maar ik denk dat de praktijk liever zelf de controle hield over hoe de agenda gevuld werd, bijvoorbeeld ruimte houden voor echte spoedgevallen, etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha