Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2023, 10:37 door Anoniem

Ik heb sinds kort tmobile fiber. Eerst werd ik gek van de daar werkende instagram generatie die totaal niet bezig is met hun werk, waardoor ik min of meer geforceerd werd om mijn username en password van de pppoe te sniffen, om mijn eigen router te kunnen installeren. Nu wordt ik gek van de laatste 3 dagen 14 keer bellen om de port forwarding te activeren op mijn (pppoe) verbinding, krijg ik een email dat dit niet mogelijk is op mijn verbinding. (Dit overigens nadat in de winkel me verzekerd was dat port forwarding mogelijk is. De installateur verzekerde dit me, en volgens mij heb ik het ook nog ergens op een email van de tmobile support staan.) Ben ik nu gek dat ik als wens heb om poorten te openen? Het hele idee van een internet verbinding is toch dat je die kunt gebruiken in twee richtingen? Hoe ik de internet verbinding gebruik bepaal ik toch? Maakt dit niet deel uit van de net neutraliteit of andere regelgeving? Ik vind het ook gewoon dom als regelgeving toestaat dat providers dit mogen doen, het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha