Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2023, 15:05 door Tintin and Milou

Door Anoniem: Ik heb sinds kort tmobile fiber. Eerst werd ik gek van de daar werkende instagram generatie die totaal niet bezig is met hun werk, waardoor ik min of meer geforceerd werd om mijn username en password van de pppoe te sniffen, om mijn eigen router te kunnen installeren. Ik snap nog niet wat een werkende instagram generatie met het sniffen van je username/password moet doen. Gaat tmobile niet tegenwoordig onder pppoe, maar direct op VLAN300? https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/thuis/specificaties/eigen-modem-modeminstellingen.pdf Document van T Mobile meldt er ook niets over. Nu wordt ik gek van de laatste 3 dagen 14 keer bellen om de port forwarding te activeren op mijn (pppoe) verbinding, krijg ik een email dat dit niet mogelijk is op mijn verbinding. (Dit overigens nadat in de winkel me verzekerd was dat port forwarding mogelijk is. De installateur verzekerde dit me, en volgens mij heb ik het ook nog ergens op een email van de tmobile support staan.) Ben ik nu gek dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha