Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2023, 20:23 door Anoniem

Als je een vraag stelt, begin dan eens met een korte inleiding die de context aangeeft. "Ik heb een nieuw mobiel abonnement maar mobiele data over 4G blijkt niet te werken." Zoiets. Dan snappen degenen aan wie je de vraag stelt waar die eigenlijk over gaat. Geef ook aan hoe het zich manifesteert dat het niet werkt. Lukt het niet om mobiele data aan te zetten op je telefoon? Krijg je dan een foutmelding? Lijkt alles het te doen tot er verkeer over gaat en krijg je dan foutmeldingen? Of hangt alles? Wat gebeurt er eigenlijk? Er zijn heel wat componenten waarin iets mis kan gaan, en een van de dingen die iemand met verstand van zaken zal doen is proberen te achterhalen welke component eigenlijk het probleem geeft. Dat gebeurt voor een flink deel door componenten waar het niet zit te elimineren. Je kreeg hierboven de vraag of je de SIM in een ander toestel had geprobeerd. Dat is zo'n eliminatiestap. Als die het daar wel doet dan heb je een SIM die het op zich wel kan. Dus wat zijn er allemaal voor componenten? ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha