Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2023, 18:04 door Anoniem

Door Anoniem: Allemaal al gedaan. Ik heb 4 SIM,s gekregen Ook via de eigen pagina van Mijn Simpel alleen het toestel krijgt geen Netwerk na activeren. Van Simpel weet ik dat er meer klachten zijn over het niet willen verbinden met het netwerk. Er zijn mogelijk twee oorzaken aan de hand: 1. Je hebt geen netwerkbereik (dus je zit buiten het netwerk in je woon/werkplaats), 2. De simkaart is beschadigd. Kijk even op een dekkingskaart of je niet buiten bereik bent van het netwerk. Als dat het probleen niet is, dan zijn de Sims beschadigd geraakt. Een andere oplossing heb ik op dit moment niet. Er is bereik in de dekkingskaart van het netwerk van T-Mobile wat zij gebruiken. Ik heb dat ook aangegeven bij klantenservice om de SIM kaart in een doosje op te sturen zodat deze in het post sorteer proces niet zou kunnen beschadigen. Toen kreeg ik als antwoord we sturen alleen per envelop. Ja mijn eigen nummer is overal bekend bij velen dus een ander nummer is niet een optie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha