Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2023, 07:09 door Anoniem

Dit klinkt wel degelijk als een storing. Heb je Rabo gebeld om te melden dat dit misgaat? Doe dat alsjeblieft. Er zijn storingen die zich het eerst, en soms uitsluitend, bij klanten manifesteren, en dan zijn meldingen van klanten essentieel om onderzoek en herstelacties in gang te zetten. Als iedereen gaat afwachten tot een ander actie neemt gebeurt er niets in zo'n situatie. En als veel mensen bellen maakt dat de omvang van het probleem duidelijk. Iemand die kan melden dat het bij 12 mensen tegelijk gebeurt geeft een serieus signaal af. Als een storing bekend is en er al aan gewerkt wordt levert zo'n telefoontje je die informatie op. Je probeert dat soort informatie nu via allestoringen en deze site te pakken te krijgen; je slaat daarbij over dat de klantenservice van Rabo zelf wel eens de beste informatiebron kan zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha