Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2023, 12:40 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zit vast aan een 2-jaars contract en ook nog eens de vraag of het goedkoper kan. Maar wel heel apart dat een telefoon maatschappij niet mijn nummer hergeactiveerd krijgt. Vooral omdat alles bijna aan elkaar gekoppeld zit door je telefoon nummer. Bank,Digid etcetera. Je zit niet per se aan dat tweejarige contract vast, want Simpel levert iets niet dat wel contractueel is afgesproken: de dataverbinding. Je kan ze op basis daarvan in gebreke stellen. Daarbij moet je ze nog een laatste kans geven om het probleem op te lossen. Als ze het dan niet oplossen, of helemaal niet reageren, dan zijn ze in verzuim en kan jij de overeenkomst ontbinden. Hier lees je meer over hoe dat allemaal gaat, compleet met voorbeeldbrieven: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha