Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2023, 14:14 door majortom

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: bank Wwft verhaal Haha, mooi om te lezen. Ook ik ga dit soort confrontaties aan met dit soort partijen. het lijkt op de ervaring die ik heb gehad met een verzekeraar en online "identificatie" mbv camerabeelden en een foto van mijn ID-bewijs. Na lang soebatten, een klachtenbrief van 4 pagina's heeft dat uiteindelijk geleid door een analoge identificatie bij mij aan de deur. Ook werd ik een aantal maanden door mijn bank lastiggevallen. Eerst kwam de chatbot elke keer als ik inlogde in het internetbankieren portaal met de mededeling dat mijn offline identificatie mbv een externe identifier zou worden vervangen door de app. Aangezien ik de bankapp niet wil en kan gebruiken heb ik contact gezocht met de bank. Na contact gehad te hebben met de klantenservice (nou ja service), waar ik, nadat ik de chatbot uiteindelijk had weten te omzeilen, na een half uur te woord werd gestaan, bleek dit meer een agressieve reclameboodschap voor de app te zijn dan dat dit daadwerkelijk zou ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha