Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2023, 14:20 door Anoniem

Als je een contract hebt voor unmanaged hosting is je provider nergens verplicht je te helpen behalve als er iets mis gaat met de gehuurde of gevirtualiseerde hardware waar je zelf geen controle nog toegang tot hebt. Dat zijn vaak ook de momenten dat bedrijven erachter komen dat ze te goedkoop hebben ingekocht. Kom dit wekelijks tegen klanten die denken goedkoper bij de concurent te kunnen zitten en maand of twee later met staart tussen de benen terugkomen omdat hun provider weigert ze te helpen bij site issues. Dan nemen we ze graag terug maar wel tegen het zonder korting tarief en minimale jaar afname. Als er managed hosting is afgesloten is de provider enkel verantwoordelijk voor het server beheer en enige standaard opgeleverde omgeving. Indien jezelf plugins hebt ingesteld of dingen hebt verandert wordt dat vaak tegen meerprijs verholpen. Staat vaak in de kleine lettertjes dat als je zelf gaat knutselen je eigen risico toepast. We rekenen zelf voor dit soort gevallen in werkdagen 9/5 99 euro ervoor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha