Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2023, 10:58 door Anoniem

Ik gebruik privé zowel Whatsapp als Signal, zakelijk meestal via Teams. Ik heb ook een privé en zakelijke telefoon, beide met Whatsapp en Signal. Ik heb wel een "communicatie policy" voor mezelf: - Signal en Whatsapp beantwoord ik wanneer ik dat wil. Ik voel me op geen enkele manier verplicht om binnen 5 minuten te reageren. Dus voor nice to know (bv. een foto van één van mijn kleinkinderen). Ik lees dan ook niet ieder binnenkomend bericht direct, dat kan ook in de koffiepauze oid. - Mail is meer zakelijk: om allerlei dingen af te stemmen, en een coherent bericht door te geven ipv. allerlei losse appjes - Telefoon is als iemand mij echt nodig heeft voor een gesprek: dat is gewoon efficienter dan appjes. Of prive om weer eens te spreken met een bekende. Ik begrijp de eerste reactie ( Vandaag, 06:43 door Anoniem ) dan ook goed ("ieder binnenkomend bericht verstoort mijn concentratie") dus kijk ik gewoon niet naar ieder binnenkomend bericht. Dat kan ik ieder van harte aanraden: vertel iedereen dat als het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha