Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2023, 15:41 door wallum

Door Anoniem: Zodra je , na alle waarschuwingen, nog steeds in zo'n phishing mail trapt, waarom zou een bank het zondermeer moeten vergoeden? Je bent dan zelf nalatig geweest . Dat geldt voor IT-ers en voor goed opgeleide kenniswerkers. Grote delen van de bevolking zijn laag opgeleid, hebben een ondergemiddeld IQ, zijn de Nederlandse/Engelse taal niet machtig en/of kunnen niet of nauwelijks lezen en schrijven. Of zijn er om andere redenen niet altijd met hun hoofd bij (armoede leidt tot stress en lagere intelligentie en mensen kunnen ook niet zelfredzaam zijn door ziekte en ouderdom). Bij elkaar gaat het gauw om 2 miljoen mensen die misschien wel een mailtje kunnen sturen, maar voor wie moderne ICT-communicatie, en zeker IT-authenticatie en beveiliging, ruim boven de pet gaat. Maar jij vindt die mensen nalatig als ze in een fishingmailtje trappen... Ik zeg: de IT is er voor de mensen, niet andersom, en als zo'n groot deel van de bevolking moeite heeft met IT-systemen, dan deugt er iets niet aan de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha