Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2023, 15:22 door majortom

Er wordt gesteld dat bij VodafoneZiggo van 700.000 klanten data is gelekt en bij NS nog meer. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen een of andere enquete hebben ingevuld (ik negeer dit soort verzoeken altijd), of verstrekken deze organisaties gewoon een hele rits klantgegevens aan de marktonderzoeker die dan benaderd worden vanuit deze partijen? Dan werk je dit soort misstanden wel in de hand lijkt me. Als ik bijvoorbeeld het privacystatement van Ziggo kijk (https://ziggo-main.aem.aws.ziggo.io/content/dam/ziggo/voorwaarden/privacy/Privacy-Statement-VFZ-NED-20220801.pdf)dan lees ik het volgende mbt gebruik van de data: Om jouw persoonsgegevens te mogen gebruiken, heeft VodafoneZiggo altijd een reden (een zogenaamde wettelijke grondslag) nodig. VodafoneZiggo gebruikt jouw gegevens uitsluitend voor de volgende redenen: Uitvoering overeenkomst: sommige gegevens hebben wij nodig om de afgesproken producten en diensten aan jou te kunnen leveren. Zo hebben wij jouw accountgegevens nodig om een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha