Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-04-2023, 21:15 door Anoniem

Door Anoniem: Er zit iemand (onderbetaald) aan de telefoon in een callcenter en die moet met wat truukjes vaststellen of het de juiste persoon is. Dan moeten er meer telecomwinkels komen en alleen daar kun je een andere nummer voor je Sim aanvragen. Ik denk dat telecomwinkels juist een risico zijn ipv een verbetering van de veiligheid! Daar loop je veel meer kans dat er een klant binnenloopt die de medewerker achter de balie kent en hem vraagt hem even te matsen, evt met schuiven van een eurobiljet. Het zou beter zijn als dit soort handelingen alleen door het Telecom bedrijf zelf gedaan kunnen worden. Als je zelf zou kunnen opgeven wat je toe wilt staan mbt SIM swaps zou ik configureren: - niet in opdracht van winkels - alleen na schriftelijk of telefonisch contact van mij - nieuwe SIM is geen blanco SIM maar een fysiek nieuwe SIM die naar mijn huisadres verzonden wordt per aangetekende post

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha