Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-04-2023, 10:32 door Anoniem

Waarschijnlijk hebben ze alleen gegevens gewist bij hen - namelijk een sessie token dat de geinstalleerde app koppelde aan jouw identiteit bij de Rabo. Het token in jouw app is dan _nutteloos_ geworden , maar op jouw gsm is niks gewist. Als dit het geval is, is er inderdaad geen sprake van het wissen van persoonlijke gegevens en zou er geen overtreding van de GDPR zijn begaan. Het wissen van een sessie token zou betekenen dat de verbinding tussen de app en de identiteit van de gebruiker verbroken is, waardoor de app niet meer kan worden gebruikt totdat er opnieuw ingelogd wordt. Er wordt dan geen persoonlijke informatie gewist, maar de verbinding tussen de app en de gebruiker wordt verbroken. Echter, zonder verdere informatie of bevestiging vanuit Rabobank is het niet mogelijk om met zekerheid te zeggen wat er precies gebeurd is en of er wel of geen GDPR-overtreding heeft plaatsgevonden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha