Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2023, 17:51 door Anoniem

Eerder stelde Woonkracht10 al dat het al het mogelijk wilde doen om de data van huurders, medewerkers en andere stakeholders te beschermen. Ja, rijkelijk laat dus... afgelopen jaren toch maar die andere overweging gemaakt toen iemand aangaf: # netwerk segmentatie # need-to-access toegang # andere functie = andere netwerk access # wekelijkse security training # toegangcheck (heeft iemand nog wel die toegang nodig?) (en besloten werd dat 'dit gebeurt toch nooit... tis te duur... waarom zouden we?).. En minder onzin als elke 7 dagen een nieuw 47 character uniek-sinds-de-ijstijd wachtwoord.. Dat soort dingen werken altijd averechts... een goed wachtwoord is een goed wachtwoord... en als het er 1 is, kunnen mensen die nog onthouden... het wordt pas een probleem als je elke week een ander sterk wachtwoord moet onthouden (en moet verzinnen), over betalen.. geen mening... soms is betalen de enige optie als je alles zo erg hebt verkloot dat je wel moet... nog steeds dom, maar soms is er gewoon geen keuze meer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha