Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2023, 20:35 door Anoniem

Allereerst rot voor je. en dan zal ik wel weer de strenge ouder zijn, maar.... Een cadeaukaart is niet urgent. Dat haar telefoon kapot gegaan is, is jammer. Maar so what. Als een cadeukaart alles is waarvoor ze geld nodig heeft, dan kan ze langs komen. Want dan wil ik weten wat er gebeurd is. En haar (bij voorkeur) in levende lijve zien. Je weet maar nooit tegenwoordig wat zo'n kind kan overkomen. Zielloze berichtjes op Whatsapp of sms zijn dan niet voldoende. Dat is de zorg waar ik dan als ouder mee zit. Die betaling wacht maar. Vwb een ideal-beveiliging. Ik zie de meerwaarde niet. Als de oplichter de link niet meer zou kunnen kopieren, dan kan hij toch altijd nog een screenshot/plaatje maken van de qr-code en die versturen. Daar is ook altijd wel een lul-verhaal voor te bedenken. Hoe zou je dat dan willen voorkomen? En als ook dat onmogelijk gemaakt wordt, is er wel weer een andere workaround te bedenken. Ad nauseum. Maak goede heldere afspraken binnen je familie. Heb je geld nodig dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha