Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2023, 14:57 door Anoniem

Relevant lijkt me om vast te stellen waar precies de filtering plaatsvindt van klantinfo richting dit soort externe bedrijven. Stuurt het bedrijf wat een tevredenheidsonderzoek wil houden gewoon de gegevens van AL hun klanten naar zo'n bedrijf, evt voorzien van een vlaggetje "deze klant wil ja/nee benaderd worden" en andere info zoals "deze klant heeft het afgelopen jaar wat bij ons gekocht", of filtert men zelf al op dat soort criteria voor men de lijst samenstelt die naar het externe bedrijf gaat. Dit geldt van voor (in dit geval) NS richting Blauw, en OOK voor (in alle gevallen) Blauw richting Nebu. Nu wordt er in de media dubbelzinnig gesproken over "klanten die mee deden met een onderzoek", maar is dat wel letterlijk de groep (als je niet reageerde zit je er dan toch bij?) en zo nee wat is dan precies de groep?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha