Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2023, 09:41 door Anoniem

Door Anoniem: Uit alles wat ik hier begrijp, wordt de e-ticket door middel van de computer gekocht, maar hoe kan ik in de Arriva app die op mijn smartphone staat nu deze e-ticket downloaden, immers er is geen elektronische relatie tussen beide. Het kan alleen maar als ik de e-ticket met de smartphone zelf koop, en download, en dat wordt nergens duidelijk gemaakt, zelf niet op de informatie hierover op het senioren web. Arriva: Wanneer je vanaf een smartphone bestelt, krijg je aan het einde van de bestelling de mogelijkheid om het ticket te openen in de app. Deze mogelijkheid vind je ook terug in je bevestigingsmail. Klik je hierop, dan opent de app automatisch. Wanneer je vanaf een laptop of computer bestelt, dan ontvang je de instructies om het ticket in de app te openen in je e-mail. https://www.arriva.nl/a/etickets-en-mobiele-tickets/mobiele-tickets.htm, punt 3 Uit de informatie die je zelf citeert begrijp ik dat je naast die mogelijkheid ook altijd de mogelijkheid hebt om een meegestuurde PDF af te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha