Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2023, 15:46 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb de optie wifi bellen op mijn smartphone, maar voordat ik die gebruik blijf ik met één prangende vraag zitten, die ik na veel Googlen nog niet beantwoord heb gekregen. Om te kunnen bellen via Wifi, kan ik de optie activeren, maar moet dan ook de optie Mobiele data of zoals deze op mijn smartphone heet Mobiele gegevens ook worden geactiveerd. Als die optie namelijk geactiveerd is, dan is het dus mogelijk dat apps op de achtergrond daarvan gebruik maken, en dat is niet de bedoeling. Pech gehad, denk ik . "bellen via Wifi" is min of meer "gewoon" VOIP via "Internet" , en om te zorgen dat het 'gewoon' blijft werken ook als je buiten je accesspoint bereik loopt zetten ze dus mobiele data ook aan. Ik betwijfel of je zo'n ultra paranoide setting (mobiele data ALLEEN voor voice calls) dan wel "jammer dan als de call dropt maar geen mobiele data" ) aan kunt zetten. Je zou kunnen proberen of je 'gewoon' mobiele data weer uit kunt zetten nadat je bellen via Wifi hebt aangezet . Je zou ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha