Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2023, 08:28 door Anoniem

Door Anoniem: Callcenters sowieso nooit opnemen. Zijn makkelijk te herkennen want bellen anoniem. Anoniem = onbetrouwbaar, … o, ik reageer hier anoniem geloof ik …;-)Door Anoniem: Door Anoniem: ja lekker stelletje bij ziggo hoe bedoel je veiligheid.hij werkte niet bij Ziggo, maar voor Ziggo. Waar heb je gelezen dat de crimineel een “hij” is? Of is dit een aanname? Is het al zo erg? Er staat in de tekst "De medewerker in kwestie" zonder -ster erachter. Daarbij mag ervan uit gegaan worden dat het een hij is. Of gaan we lekker inclusief/neutraal doen. "naam- en adresgegevens, paspoort- of rijbewijs- of identiteitskaartnummer en IBAN-nummer." Dat is nogal wat. Mijn naam en adres vind ik al niet fijn. Maar goed daar is (Helaas) mee te leven. De overige vind ik vele malen zorgelijker. Wat als er nu daad werkelijk iemands identiteit misbruikt wordt? Kan je Ziggo hierop vervolgen? Of is het nu melden en tsja jammer voor de gedupeerden? Dat zoiets überhaupt mogelijk is. Ze gaan er wat aan doen. Dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha