Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2023, 13:20 door Anoniem

Door Anoniem: Ik was in de veronderstelling dat alleen bedrijven als verzekeraars, banken, zorgverleners en de staat mag vragen om een ID. Maar telekom bedrijven e.d. hebben er een handje van om dat als de normaalste zaak van de wereld te beschouwen. "Ja meneer sorry ik werk hier ook maar gewoon" en daarmee is het af. Blijf het bizar vinden hoe dat er in geslopen is en dat er ogenschijnlijk weinig aan gedaan wordt. Wat ook zeer ernstig is, wanneer je ergens een account wil verwijderen dat doodleuk gevraagd wordt naar een kopie van jouw ID. Wanneer je aangeeft dat dat niet mag dan reageren zij niet meer of met de tekst dan kunnen wij het account niet verwijderen. Heb nu een probleem bij LeasePlan Bank, moet mij opnieuw identificeren. Helemaal prima, echter hun tool (derde partij buiten de EU) hiervoor werkt simpelweg niet. Daarnaast is het privacy-onvriendelijk, dit door het delen van data of mogelijk persoonsgegevens met derden. De klantenservice reageert simpelweg niet, mail sturen naar de directie zelf ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha