Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2023, 16:30 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Daarin tegen kan ik mee voorstellen dat de meeste mensen niet hun laatste factuur actief checken. Dat boeit toch niet? Op het moment dat die vraag naar boven komt kunnen ze de factuur of bankafschrijving er bij pakken en het bedrag op de cent nauwkeurig noemen. Kunnen ze dat niet dan is de controlevraag niet goed beantwoord, de persoon niet geauthenticeerd, en wordt de sim swap geweigerd. Maar ja, dan belt de klant naar KASSA of RADAR om te vertellen dat die hufters van T-Mobile hem niet eens hielpen om zijn gestolen telefoon af te handelen. En dat wil T-Mobile ook niet.Eens in theorie en 9 van de 10 keer gaat het goed . Maar je zult altijd net en moment van verminderde aandacht hebben “Een precies bedrag weet ik niet maar het is altijd rond de 25 euro” is net zo een antwoord waar in de meeste gevallen mensen niet verder naar gaan vragen 9 keer gaat het goed 1 keer gaat het fout. De t-mobile medewerker had moeten doorvragen als het een beginner is dan is een berisping ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha