Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2023, 22:29 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: Door Erik van Straten: Door johanw: Ik heb een keer een defecte sim gehad en ben toen naar een fysieke winkel gegaan. Daar werd mijn ID gecontroleerd en werd de swap uitgevoerd in de winkel zelf. Dat is m.i. de veiligste methode voor het overzetten van telefoonnummers: authenticatie in levenden lijve middels een geldig identiteitsbewijs. Wolla broer, iek moet jou ID en jouw adres tsjecken . Zoals ook al eens gebleken is - dan leg je een hoop security bij de "veilige" terminal in de winkel, en al het personeel/ex personeel/matties dat bij die winkel PC/terminal kan waarmee de nummer swap gedaan wordt. Dat is ook wel spectaculair misgegaan, met wel/geen veroordeling voor de verdachte omdat "iedereen" het password wist in de winkel . Beveiligen van een centrale support afdeling is ook niet simpel, maar dan is het wel wat makkelijker om de handeling, de werkplek, en de support agent die het uitvoert vrij strak aan elkaar te koppelen. En met een audit log (voice record, of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha