Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2023, 09:34 door Erik van Straten

Het Xs4all spamfilter is vervangen door een spamfilter van KPN. En geen enkel spamfilter is perfect; spammers zoeken voortdurend naar manieren om dit soort symptoombestrijding te omzeilen. Ik heb precies het omgekeerde bezwaar: bij Xs4all had ik bewust het spamfilter voor mijn account uitgeschakeld omdat ik spams, en vooral phishing-mails en mails met malware-bijlagen, analyseer. Sinds KPN de zaak heeft overgenomen, staat hun spamfilter aan en ontvang ik -helaas- aanzienlijk minder interessante spam (in suffe reclame-spams ben ik natuurlijk niet geïnteresseerd). Ik heb nog niet gevonden hoe ik "mijn" spamfilter bij KPN kan uitzetten. Irritant is ook dat KPN een deel van de mails van in elk geval de (gemodereerde) Cryptography maillijst in mijn spamfolder zet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha