Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2023, 13:47 door _R0N_

Door Anoniem: Door _R0N_: Als oud medewerker van de grote groene telco kan ik je verzekeren dat je ze beticht van te veel werk. ik denk niet dat de spamfilter verdwenen is alleen dat de header X-XS4ALL-Spam nie meer zichtbaar is. De laatste tijd komt er meer spam door de filters (bij iedereen) omdat het eenvoudiger geworden is misleidende mailtjes te maken. De teksten worden steeds moeilijker te herkennen door het gebruik van betere vertaal technieken en ChatGPT. De omzetting van XS4ALL naar KPN was niets anders dan een andere briefpapier, XS4ALL was al jaren dood en binnen KPN niets anders dan een afdeling op Sloterdijk met pakken printerpapier met custom logo. Dat is niet juist. Voor de omzetting (van pakweg een jaartje geleden) had xs4all eigen infrastructuur , waaronder een eigen mailplatform en een eigen keuze/implementatie van spamfilters. Dat is omgezet naar het KPN mailplatform (met nog een redirecting proxy ervoor zodat webmail.xs4all.nl werkt) . _Dat_ is niet waar. Die eigen infra bestond ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha