Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2023, 10:18 door waterlelie

ABN AMRO kondigde december 2022 aan te stoppen met de e.dentifier, een apparaatje waarmee je inlogt op internetbankieren, en kunnen de klanten alleen nog maar inloggen met de smartphone. Uit onderzoek blijkt ook dat 2,6 miljoen Nederlanders niet (geheel) zelfstandig hun bankzaken kunnen doen. Dit komt door de steeds verdergaande digitalisering van de betaaldiensten. Het is een grote, diverse groep die eerder groter dan kleiner wordt. Als argument hiervoor wijst de ABN AMRO o.a. op de kostenbesparing door het stoppen met het apparaat, en het draagt niet bij voor een beter milieu. Ook is de e.dentifier niet prettig in het gebruik. Vooral niet voor klanten met een beperking, volgens de ABN AMRO. Voorlopig zal de e.dentifier heel 2023 nog te gebruiken zijn, en te bestellen. Op dit moment onderzoekt de ABN AMRO naar een geschikte oplossing voor klanten die geen smartphone hebben, of deze daarvoor willen laten gebruiken. De consumentenbond vind het besluit van de ABN AMRO bank om met de e.dentifier te stoppen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha