Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2023, 13:59 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Een heel goede zaak dat deze "authenticatie via de bankpas" nu eindelijk het veld moet ruimen. Dat was altijd al een dom systeem: je hele beveiliging bij de bank hangt aan je pas+pincode, die je de hele dag op zak hebt en die code tik je op allerlei plekken in (de e.dentifier was alleen een algemene reader die voor alle klanten hetzelfde was, dus een dief van je pas heeft er vast wel een). Hopelijk voor de ABN AMRO klanten komt men dan nu met een systeem zoals ING heeft: een gepersonaliseerde reader. Dat heeft ING ingevoerd voor de mensen die geen app willen of kunnen gebruiken. En je hebt een telefoon zeker niet vaker op zak dan een e-dentifier of token? Er was niks dom aan het systeem de beveiliging code was anders dan je regulie pin en twee je neemt zo token ook niet constant mee je doet er enkel betalingen mee die je niet via de reguliere pin kan doen. Het is niet alsof je in de winkel staat en je e-dentifier uit je broekzak moet halen. Ze zijn ongevoelig voor hacks ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha